قهوه گانودرما و تیروئید/09109483228

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 24
باردید دیروز : 8
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 87
بازدید سال : 425
بازدید کلی : 5061

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آسمان آبی و آدرس baghestan123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمد
تاریخ : شنبه 18 دی 1400
نظرات

قهوه گانودرما یکی از محصولات خوراکی پرطرفدار در جمعیت مصرف کنندگان است. قهوه گانودرما از تاثیرات شگفت انگیزی بر کم کاری تیروئید برخوردار است.

اثرات قهوه گانودرما بر کم کاری تیروئید

 

قهوه گانودرما یکی از محصولات فرآوری شده از ترکیب دانه های قهوه و قارچ گانودرما است. این محصول دارای خواص درمانی بسیار زیادی بوده و یکی از پرطرفدارترین محصولات خوراکی تهیه شده با عصاره قارچ گانودرما در جمعیت مصرف کنندگان به شمار می آید. پیشگیری، کنترل و درمان کم کاری تیروئید و یا اصطلاحا هیپوتیروئیدیسم یکی از مهمترین اثرات شگفت انگیز قهوه های گانودرما بوده و از درمان های موثر در بهبود عملکرد غده تیروئید محسوب می شود. به منظور آشنایی بیشتر با تاثیر قهوه گانودرما برای تیروئید کم کار با ما همراه باشید.

کم کاری تیروئید چیست؟
کم کاری تیروئید و یا اصطلاحا هیپوتیروئیدیسم یکی از شایع ترین بیماری های غده تیروئید به ویژه در میان جمعیت بانوان است. این عارضه به دنبال کاهش ترشح هورمون های تیروئیدی و افزایش هورمون TSH به عنوان محرک ترشح هورمون های تیروئیدی رخ داده و از علائم بالینی متفاوتی برخوردار می باشد. کنترل کم کاری تیروئید بواسطه داروهای گیاهی اهمیت بسیار زیادی داشته و منجر به کاهش عوارض ناشی از مصرف داروهای شیمیایی خواهد شد. ترکیب عصاره قارچ گانودرما و قهوه یکی از مهمترین درمان های گیاهی نتیجه بخش در این زمینه بوده و توانسته است تاثیرات رضایت بخشی را به خود اختصاص دهد.

قارچ گانودرما چیست؟
قارچ گانودرما یکی از معجزه های طبیعی، سنتی و پرطرفدار به منظور درمان بسیاری از بیماری های زمینه ای و اکتسابی است. ترکیب طبیعی از قدمتی چند صد ساله برخوردار بوده و یکی از مهمترین ترکیبات شناخته شده در طب سنتی چین و آسیای شرقی به شمار می آید. قارچ گانودرما ظاهری نسبت هم متفاوت از سایر قارچ های خوراکی داشته و امروزه در بسیاری از کشورهای مختلف جهان کشت و تولید می ‌شود. خوشبختانه ایران یکی از کشورهای تولید کننده نوع مرغوبی از قارچ گانودرما بوده توانسته است به فرآوری و تولید انواع مختلفی از محصولات خوراکی، آرایشی و بهداشتی در ترکیب با عصاره قارچ گانودرما فائق آید.

خرید قهوه گانودرما برای تیروئید کم کار

خواص قارچ گانودرما
همانطور که پیشتر نیز گفته شد قارچ گانودرما دارای خواص درمانی شگفت انگیز بسیار زیادی بوده و به عنوان یکی از ترکیبات معجزه آسای طبیعی مورد استفاده مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت. مهمترین خواص درمانی قارچ گانودرما عبارت اند از:

کمک به بهبود عملکرد سیستم گوارش

افزایش سم زدایی کبد و پاکسازی سیستم کلیوی

بهبود و تقویت سیستم ایمنی

کاهش وزن، لاغری و تناسب اندام

کرد سیستم هورمونی از جملهَ غده تیروئید

کاهش دردهای عضلانی

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته قهوه لاته دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 340 هزار تومان


1 بسته قهوه لاته دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 280 هزار تومان

 

2 بسته قهوه لاته دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 680 هزار تومان

 

2 بسته قهوه لاته دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 560 هزار تومان

 

3 بسته قهوه لاته دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 980 هزار تومان

 

3 بسته قهوه لاته دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 840 هزار تومان

 

قهوه گانودرما و تیروئید

یکی از مهمترین خواص شگفت ‌انگیز و موثر قهوه گانودرما تاثیر بر کنترل و درمان بیماری های مربوط به غده تیروئید از جمله کم کاری اولیه و ثانویه تیروئید در جمعیت مبتلایان به این عارضه است. مصرف منظم و اصولی این محصول به عنوان یک مکمل دارویی در کنار درمان های اصلی این عارضه، نوید بخش درمان‌ های موثری در این زمینه بوده و توانسته است بخش اعظم از دغدغه های افراد مبتلا به کم کاری تیروئید را مرتفع نماید.

قهوه گانودرما به عنوان یک نوشیدنی تاثیر بسیار زیادی در تنظیم میزان هورمون های تیروئیدی داشته و علائم بالینی ناشی از کم کاری تیروئید مانند دردهای خفیف تا شدید عضلات به ویژه از عضلات پا، تورم شدید صورت، افزایش وزن بی رویه، کمبود انرژی و میل به بی تحرکی و پف آلودگی چشم ها و بسیاری از علائم دیگر را بهبود خواهد بخشید.

تحقیقات انجام شده خصوص تاثیر قهوه گانودرما برای تیروئید کم کار در بسیاری از نمونه های حیوانی و انسانی نشان داده است که این ترکیب قادر به متعادل نمودن میزان هورمون های تیروئیدی در مصرف کنندگان بوده و به دلیل تاثیر مثبت بر مکانیسم های ترشح هورمونی، از ایجاد و بروز تغییرات نامطلوب در این مسیر ممانعت خواهد نمود. متاسفانه امروزه بیماری های تیروئیدی از جمله کم کاری تیروئید یکی از مشکلات رایج دره جمعیت آقایان و خانمها بوده و تاثیرات نامطلوبی بر فعالیت های روزمره افراد اعمال نموده است. از این رو مصرف عصاره گانودرما در ترکیب با قهوه به عنوان یک نوشیدنی گوارا، قادر به کنترل بسیاری از علائم مذکور بوده و یکی از درمان های مکمل نتیجه بخش و پرطرفدار در این زمینه به شمار می آید.

 

 

قیمت قهوه گانودرما برای تیروئید

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود